Horgonyozd le ügyfeleid – céges ajándékkal!

Nem állítjuk, hogy George Washington 1789-ben azért nyerte meg az első amerikai elnökválasztást, mert a választási kampányon politikai reklámfogásként emlékkitűzőket osztogattak. A „Nemzet Atyja” mindenképpen megillette a győzelmet. Hogy kerül Washington kampánya ide? Úgy, hogy ez a kitűző volt az első promóciós termék, mely tetten érhető. A politikai, kereskedelmi reklámajándékok azóta is járják hódító diadalútjukat, annak ellenére, hogy sokan, sokszor temették már ezt a közkedvelt reklámeszközt.

De mi lehet a titok? Nincsen semmi titok, az emberek szeretnek kézzelfogható ajándékot kapni, és gyakorlati szempontból is jelentős, hiszen remek, ha kéznél van a vállalatot képviselő „emlékeztető” tárgy.

Hol van már a toll, kulcstartó, naptár? Persze, lehet a jól bevált, bár unalomig elcsépelt reklámajándékokkal építeni a vállalati imázst, abból baj nem lehet. De azok a cégek, akik szívvel-lélekkel ápolják kapcsolataikat, profin építik a brendet, nem szeretik a rutinmegoldásokat, odafigyelnek az igényekre, a trendre. Márpedig a horgonykarkötő igényes, divatos reprezentációs ajándék. Van hab a tortán, megadjuk a módját, hiszen a karkötők díszdobozban várják gazdáikat.

 

Mennyivel kreatívabb, személyesebb, stílusosabb, elegánsabb vállalati, céges reklámajándék, amikor a karácsonyi céges vacsorán, a csapatépítő tréningen, konferencián, ANCHOR horgonykarkötőt ajándékozunk kollégáinknak, klienseinknek! Nem csak elismerhetünk, megköszönhetünk, hanem motiválhatunk is ezzel a promóciós ajándékkal.

A Coca-Cola, a Vodafone, az ingatlan.com és több hazai vállalat tud valamit, hiszen vette a fáradtságot, és eltöprengett, mivel tudná a törődést leginkább kifejezni. Megtisztelő, hogy arra jutottak, ANCHOR karkötőt ajándékoznak.

Vajon miért? Nem újdonság, hogy a horgonykarkötő üzenete: biztonság, bizalom, stabilitás, révbe érés. A horgonykarkötő nem holmi átlagos, személytelen, jellegtelen ajándék. Kifejezi a cég eltökéltségét, elkötelezettségét ügyfelei, munkatársai iránt, mindezt személyes jelleggel. A közvetlenség fokozható, hiszen anyagában, színében is alkalmazkodhat az alkalomhoz, a céghez, melyet képvisel.

A toll kifogy, a naptár elöregszik, előbb-utóbb kukában végzi, ahogyan a legtöbb üzleti ajándék, promóciós árucikk. De egy ANCHOR horgonykarkötő naprakészen hirdetheti a vállalatot, értékes indirekt marketingeszköze lehet egy kampánynak, termékbemutatónak, kiállításnak, legyen az akár non-profit szervezeti marketing.

Amikor a céged lehorgonyoz az ANCHOR horgonykarkötő mellett, nincs más dolgunk, mint megbeszélni a részleteket, hogy elkészíthessük egyedi ajánlatunkat. (A több kevesebb! 😉 )

Hangulatos ajándékozást!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

nyolc + hét =